Monday 31 December 2012

Lesen



Cuti aritu aku buat lessen L motor n kereta. xdpt nak buat P sbb short of time. So, skrg dilemma samada nak teruskan buat dekat Temerloh or Terengganu. Aku just fikir kalau buat dekat ganu nnti jadual aku terganggu (lah sgtt kn). N kalau buat dekat rumah nnti xsyok ganggu cuti aku. So, sgt xtahu nak buat ape skrg. Lgpn aku takut nak ambek test jpj, wuuu. Xnak fail. Ak sgt fobia dgn fail, seriously. 

Ape yang aku nak cerite sepanjang aku buat lessen L tu adalah, im lonely. Even aku ade partner untuk borak2 n masuk kelas same2, but still my heart unease until I can story everything to that ‘person’. Yeah, im lonely n boring tahu x?! nak msg takut mengganggu. Padahal dlm hati ni sgt nak berkongsi cerita n rase excited nak buat lessen tu. Aku nak cakap kat die aku dapat fullmark dlm ujian computer, aku nak cerita gambar lesen aku buruk, aku nak cerita pengalaman kali pertama aku pegang stereng kereta manual. Tapi, I have no reason to share with u anymore, hm. 

Xpelah, wish me luck with the next stage of making P. kinda not confident with myself actually.

No comments:

Post a Comment